Buiten!

12 maart 2022 - Gatlinburg, Tennessee, Verenigde Staten

We zijn al een paar dagen in de Smoky Mountains en wat is het heerlijk buiten te zijn! Mooi hoor, de steden waar we geweest zijn en de dingen die we gezien hebben, maar zo buiten ben ik ook echt blij! Hier zijn we in ons element. Het is hier supermooi! Geen hele hoge toppen met bijbehorende vergezichten zoals je in de Alpen ziet, maar prachtige bergketens en heuvels met bomen…. Die, zo aan het einde van de winter, voor het grootste deel bladloos zijn, dus dat geeft veel licht op de paden en toch ook wat doorkijkjes….

Qua weer zou je niet zeggen dat we hier aan het einde van de winter zitten… we hebben de eerste de winterjas goed kunnen gebruiken, maar vandaag konden we wandelen in korte broek! Het weer is hier erg wisselend en ook echt afhankelijk van de wind. Vandaag draaide de wind van zuidwest naar noordnoordwest, waardoor we volgens de voorspellingen vannacht sneeuw krijgen en morgen Max -3 graden… apart, toch?

Morgen gaan we vanaf hier de blue ridge parkway op… 450 mile aan nationaal park over de Appelachen schuin naar het het noord-oosten richting Washington. Dan sluiten we een paar topdagen af! Hieronder wat kiekjes van onderweg, zoals je ziet zowel met de winterjas aan als met de korte broek en alles wat daartussen zit… raar weer 😃

IMG_3569IMG_3596IMG_3610IMG_3682IMG_3718IMG_3727IMG_3704IMG_3757IMG_3765IMG_3711IMG_3773IMG_3780IMG_3789