Plannen maken in Coronatijd

27 december 2021 - Waalwijk, Nederland

van a naar b

Daar zit je dan, aan de keukentafel, het is buiten guur en koud, om plannen te maken voor een paar mooie reizen. In juni 2021 werd het duidelijk dat voor ons beiden onze opdracht waar me bezig waren in december zou aflopen....wat zou het gaaf zijn om weer eens voor langer tijd te gaan reizen. Plan A was zo gemaakt: eerst twee maanden naar Nieuw Zeeland, het verjaardagscadeau voor Lian, en dan door naar Japan, op de koffie bij Eugene Schermer.  Dan effe naar huis voor de verjaardag van ons ma, die wordt 80 in mei en dan daarna de 6x uitgestelde trip naar Schotland met mijn wandelmaatje John. Na die tijd in Nederland het tweede deel: lekker 3 maanden naar Italië met de net gekochte camper.

Maar zoals het altijd gaat met plannen.... die kunnen veranderen. We dachten écht dat de wereld in 2022 wel weer open zou gaan, maar de realiteit is wel even anders. Nieuw Zeeland en Japan op slot. Gelukkig hebben we een prima lijst van bestemmingen die we toch ook nog willen gaan zien.

van a naar b

Dus is nu het plan om eerst naar Hawaï te gaan, en dan daarna ruim de tijd te nemen voor het zuiden van Noord Amerika. New Orleans, Memphis, Nashville en de Smokey Mountains, gewoon lekker op ons gemak met een huurauto. Dan via Washington richting New York, waar we eind maart het vliegtuig terug naar Amsterdam nemen. In Waalwijk stappen we dan tot begin mei over naar de camper... waarschijnlijk richting Spanje en Portugal, maar dat kan nog alle kanten op..  We hebben nog alle tijd om dat te bedenken, net als trouwens de plannen voor nà mei... ook die plannen zijn nog flexibel..... Italië? of toch Japan? de tijd zal het leren...

1. John:
    11 januari 2022
    vergeet niet, 20 januari richting het zuiden ;-)
  2. Mariëlle Maas:
    11 januari 2022
    Wat een super goed vooruitzicht.
    Ik zeg Go peopeltjes. En geniet met volle teugen. Maar jullie weten hoe dat moet hè.
    Ik ga jullie volgen met gespannen hart maar ook wat jaloezie 😩🤪😘🥰
    Fijn dat we mogen meegenieten😍
  3. Thom:
    11 januari 2022
    Geniet ervan! Het is jullie gegunt!
  4. Anja Jansen:
    11 januari 2022
    Dat is toevallig! Wij gaan eind mei ook naar de smokey mountains! Het reisplan ziet er heel leuk uit! Krijg meteen zin in vakantie. Veel reisplezier. Hawaï, dat is nog eens een exotische bestemming!
  5. Willem Jan Beens en team V-Kam Education:
    12 januari 2022
    Mooi geschreven!
    Een fijne en mooie reis samen!
  6. Mike Maas:
    12 januari 2022
    Wat een mooi vooruitzicht hebben jullie. En dat wordt zeker genieten samen. Ik ga jullie zeker volgen. Erg leuk. Maar wel voor de gezellige barbecue bij jullie weer thuis je? Haha Heel veel plezier samen.😘😘
  7. Marie Jose:
    13 januari 2022
    Wat leuk om jullie op afstand te volgen. Neem ons mee met jullie reis en de avonturen.
  8. Minella:
    15 januari 2022
    Wat een heerlijke plannen. Goede reis en geniet ervan samen.
  9. Tamara:
    17 januari 2022
    Dat klinkt letterlijk als muziek in mijn oren! Lijkt me weer ontzettend leuk om met jullie mee te reizen, vorige keer echt van genoten. Voor nu nog veel succes met de laatste voorbereidingen, het schiet al op. En alvast een hele mooie reis toegewenst! Geniet ervan, maar dat komt vast en zeker goed. Liefs
  10. Jerry Vroon:
    18 januari 2022
    Wat een gave reis, enjoy, Antoine! Nog iemand nodig om jullie koffers te tillen?
  11. Annemarie:
    28 januari 2022
    Ooh zo leuk! Mag ik mee?
    Xxxx voor jullie!